MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ
Leps olarak amacımız; “en kaliteli ürün, en iyi hizmet” anlayışıyla her müşterimizin mutluluğunu sağlamaktır. Müşterilerimizden gelen her türlü görüş, öneri ve geri bildirim bizim için değerlidir ve hizmetlerimizi geliştirmemizde yol göstericidir.
Normal kullanım koşullarına uygun kullanılmasına rağmen üretimden kaynaklı bir sorun yaşamanız durumunda, ürününüze ait sipariş numarası ile birlikte bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bize şu kanallardanulaşabilirsiniz:
E-posta: [email protected]
İletişim Formu: www.leps.com.tr/iletisim
Telefon: 05322908498
Ürün inceleme, iade ve değişim süreçleriyle ilgili talepleriniz, şubelerimiz veya online iletişim kanallarımız üzerinden kolayca gerçekleştirilebilir. Şikayetlerin Ele Alınması Süreci Müşteri şikayetleri en kısa sürede ve şeffaf bir şekilde sonuçlandırılır. Her şikayet, adil ve tarafsız bir şekilde değerlendirilerek müşterimize bilgilendirme yapılır. Leps için müşterilerimizin memnuniyeti yalnızca bir hedef değil, aynı zamanda markamızın var oluş sebebidir.
Web sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünlerden memnun
kalmamanız durumunda, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade veya
değişim talebinde bulunabilirsiniz.